BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 26, 2010

satu kata..satu rasa...

Tak pernah aku mengerti satu kata,

Tak pernah pula aku memahami sifatnya,
Tak pernah jua aku merasai hangatnya,
Dan..............................................................
Tidak pernah sesekali aku mendengar ungkapannya,

Semuanya hanya kerna aku.............
Aku tak bisa membuka pintu itu,
Sedangkan ditanganku kuncinya,

aku terhindar dari datarannya......
sedangkan aku sering bermimpi menari dihamparannya...
terbuai aku dalam anganan berterbangan di udaranya....
berlari aku pada nafas segar yang menyamankan ronggaku...

betapa aku ingin akan kehangatan yang menenangkanku....
betapa aku berharap mengerti keindahannya padaku....
betapa aku mahu singgah di datarannya yang membelaiku....
betapa aku mendamba ungkapannya yang meyakinkanku....
bahawa aku..................................................................................
jua mampu merasai satu kata.....satu rasa itu......................


CINTA........

0 comments: